Uveljavljanje zavarovanj

Kaj storiti v primeru bolezni ali poškodbe?

Če med bivanjem v tujini potrebujete zdravniško pomoč, vam svetujemo, da takoj pokličete 24-urni asistenčni center Mondial Assistance na telefonsko številko +43 1 525 03 65 15 ali jim pišete na naslov assistance@mondial-assistance.at. V asistenčnem centru so vam na razpolago usposobljeni svetovalci, s katerimi se lahko pogovarjate v slovenskem jeziku ali drugem svetovnem jeziku.

V primeru, da kontakta ne uspete vzpostaviti, lahko pokličete Vzajemnin dežurni center v Ljubljani: +386 (0)1 47 18 742 med delavniki od 7:00 do 18:00 ure.

V asistenčnem centru vam bodo pomagali do storitev, ki jih potrebujete t.j. zdravniške pomoči, prevoza do zdravstvene ustanove ali v domovino, odvetniške pomoči idr.. V primeru, da storitve organizirate sami, seznanite izvajalca storitev s polico zdravstvenega zavarovanja za bivanje v tujini in ga prosite, da kontaktirajo Mondial Assistance. Tako bo stroške teh storitev lahko bo poravnal neposredno Mondial Assistance.

Če lažje zbolite ali se lažje poškodujete in so nastali stroški nizki, klic na asistenčni center ni obvezen.

V primeru manjših storitev, ko so stroški nizki, vam torej svetujemo, da jih poravnate sami na licu mesta in nam ob vrnitvi v domovino pošljete zahtevek za povračilo stroškov. Zahtevek lahko natisnete na tej strani ali pa ga prevzamete v vseh naših poslovalnicah.

V želji, da bi vaš zahtevek rešili v najkrajšem možnem času, vas prosimo, da ga natančno in v celoti izpolnite ter obvezno priložite vso dokumentacijo, ki je navedena na zadnji strani zahtevka za izplačilo zavarovalnine.

Zahtevek za izplačilo zavarovalnine lahko oddate v naši najbližji poslovalnici ali pa ga pošljete po pošti na naslov: Vzajemna, d.v.z., Oddelek za obdelavo zavarovalnih primerov zavarovancev, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana.

Z izvajalci zdravstvenih storitev smo se dogovorili, da doplačila do polne vrednosti zdravstvenih storitev, zaračunavajo neposredno Vzajemni. Našim zavarovancem jih zaračunajo le izjemoma, ko pride do motenj delovanja sistema preverjanja jamstva zdravstvenega zavarovanja (sistema KZZ on-line) ali v primeru, da ima posameznik neurejen status zdravstvenega zavarovanja. Če ima izvajalec težave z delovanjem sistema preverjanja jamstva zdravstvenega zavarovanja, lahko pridobi jamstvo za plačilo zdravstvene storitve tudi neposredno od zavarovalnice preko e-pošte ali s telefonskim klicem v kontaktni center Vzajemne.

V primeru, da ste morali doplačilo do polne vrednosti zdravstvenih storitev plačati pri izvajalcu, nam čim prej pošljite zahtevek za povračilo teh stroškov. Obrazec lahko natisnete na tej strani ali pa ga prevzamete v vseh naših poslovalnicah. Če ste pri izvajalcu plačali zdravstvene storitve v celotnem znesku, vložite zahtevek za povračilo stroškov najprej na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije in po prejemu njihove odločbe še pri naši zavarovalnici.

V želji, da bi vaš zahtevek rešili v najkrajšem možnem času vas prosimo, da zahtevek natančno in v celoti izpolnite ter obvezno priložite vso dokumentacijo, ki je navedena na zadnji strani zahtevka za izplačilo zavarovalnine.

  1. V primeru koriščenja zavarovanja Dental najprej pokličete asistenčni center Vzajemne 080 20 60.
  2. Za storitev, ki jo želite, vam bomo posredovali nadaljnje informacije.
  3. V 24 urah vas pokliče naš pogodbeni izvajalec, s katerim se dogovorite za prvi obisk.

V kolikor vaše zavarovanje vsebuje kritje raka ustne votline vas naprošamo, da pogledate nižje na spletni strani, kjer se nahaja opis uveljavljanja zavarovalnine iz naslova Zavarovanje za primer raka.


Za izplačilo zavarovalnine v primeru nezgode je treba vložiti zahtevek, ki ga lahko natisnete na tej strani ali pa ga prevzamete v vseh naših poslovalnicah.

V želji, da bi vaš zahtevek rešili v najkrajšem možnem času vas prosimo, da ga natančno in v celoti izpolnite ter obvezno priložite vso dokumentacijo, ki je navedena na zadnji strani zahtevka za izplačilo zavarovalnine.

Zahtevek za izplačilo zavarovalnine lahko oddate v naši najbližji poslovalnici,ga pošljete po pošti na naslov: Vzajemna, d.v.z., Oddelek za obdelavo zavarovalnih primerov zavarovancev, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana ali ga posredujete na naslov vzajemna-skode@vzajemna.si.

Za izplačilo zavarovalnine v primeru ene od težjih bolezni je treba vložiti zahtevek, ki ga lahko natisnete na tej strani ali pa ga prevzamete v vseh naših poslovalnicah.

V želji, da bi vaš zahtevek rešili v najkrajšem možnem času vas prosimo, da ga natančno in v celoti izpolnite ter obvezno priložite vso dokumentacijo, ki je navedena na zadnji strani zahtevka za izplačilo zavarovalnine.

Zahtevek za izplačilo zavarovalnine lahko oddate v naši najbližji poslovalnici,ga pošljete po pošti na naslov: Vzajemna, d.v.z., Oddelek za obdelavo zavarovalnih primerov zavarovancev, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana ali ga posredujete na naslov vzajemna-skode@vzajemna.si.

V primeru bolezni ali nezgode, zaradi katere je potreben operativni poseg s seznama operativnih posegov, ali ob prvem pojavu malignega raka, srčnega infarkta ali možganske kapi, kot to določajo splošni pogoji za drugo mnenje, pokličete na našo brezplačno številko asistenčnega centra 080 20 60. Podrobneje je postopek uveljavljanja storitve prikazan v nadaljevanju:

  1. Zbolite za eno od težjih bolezni* oziroma zaradi bolezni ali nezgode potrebujete operativni poseg**.
  2. Pokličete na brezplačno številko asistenčnega centra Vzajemne: 080 20 60
  3. Pridobimo informacije o vaši bolezni ali nezgodi in vas obvestimo o nadaljnjih korakih***.
  4. Naš pogodbeni partner vam posreduje podatke o razpoložljivih izvajalcih, med katerimi lahko izberete tistega, ki bo za vas pripravil drugo zdravniško mnenje.
  5. Ko pridobimo celotno zdravstveno dokumentacijo, poskrbimo za prevod in jo pošljemo izbranemu izvajalcu.
  6. Naš pogodbeni partner vam pošlje pridobljeno drugo zdravniško mnenje v slovenščini.
  7. Če želite, se lahko preko našega asistenčnega centra dogovorite še za posvetovalni obisk pri našem pogodbenem zdravniku.

* Maligni rak, srčni infarkt ali možganska kap.

** Če potrebujete katerega izmed operativnih posegov, ki so določeni v splošnih pogojih za drugo mnenje.

*** S sodelavcem v asistenčnem centru Vzajemne se boste dogovorili, na kakšen način nam boste posredovali zdravniško dokumentacijo, na podlagi katere lahko potrdimo vaš primer.

V kolikor potrebujete našo pomoč pokličite na brezplačno telefonsko številko Vzajemne: 080 20 60

S sodelavcem v asistenčem centru Vzajemne se boste dogovorili, na kakšen način nam boste posredovali zdravniško dokumentacijo o vašem primeru, na podlagi katere bomo potrdili vaš nadaljnji načrt pomoči na domu . Pri tem vam lahko pomaga izvajalec ob prvem obisku na vašem domu. 24-urna zdravniška asistenca vam v primeru bolezni ali nezgode zagotavlja telefonski posvet z zdravnikom glede vaših zdravstvenih težav. Na voljo je 24 ur na dan in 7 dni v tednu.

Za izplačilo zavarovalnine v primeru, da ste zboleli za eno od oblik raka je treba vložiti zahtevek, ki ga lahko natisnete na tej strani ali pa ga prevzamete v vseh naših poslovalnicah.

V želji, da bi vaš zahtevek rešili v najkrajšem možnem času vas prosimo, da ga natančno in v celoti izpolnite ter obvezno priložite vso dokumentacijo, ki je navedena na zadnji strani zahtevka za izplačilo zavarovalnine.

Zahtevek za izplačilo zavarovalnine lahko oddate v naši najbližji poslovalnici,ga pošljete po pošti na naslov: Vzajemna, d.v.z., Oddelek za obdelavo zavarovalnih primerov zavarovancev, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana ali ga posredujete na naslov vzajemna-skode@vzajemna.si.

Za izplačilo zavarovalnine v primeru, da ste zboleli za eno od oblik bolezni srca in ožilja je treba vložiti zahtevek, ki ga lahko natisnete na tej strani ali pa ga prevzamete v vseh naših poslovalnicah.

V želji, da bi vaš zahtevek rešili v najkrajšem možnem času vas prosimo, da ga natančno in v celoti izpolnite ter obvezno priložite vso dokumentacijo, ki je navedena na zadnji strani zahtevka za izplačilo zavarovalnine.

Zahtevek za izplačilo zavarovalnine lahko oddate v naši najbližji poslovalnici,ga pošljete po pošti na naslov: Vzajemna, d.v.z., Oddelek za obdelavo zavarovalnih primerov zavarovancev, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana ali ga posredujete na naslov vzajemna-skode@vzajemna.si.

  1. Ko zbolite ali se poškodujete, preprosto pokličete naš asistenčni center 080 20 60 ali pišete na info@vzajemna.si.
  2. Skupaj z vami se dogovorimo o obravnavi pri izvajalcih zdravstvenih storitev iz naše mreže.
  3. Organiziramo vam obisk pri specialistu ali operativni poseg. Doma ali v tujini.
  4. Krijemo stroške diagnostike in zdravljena.