Pogosta vprašanja
-
Statusno preoblikovanje Vzajemne
Postopek statusnega preoblikovanja Vzajemne poteka v skladu z Zakonom o statusnem preoblikovanju Vzajemne zdravstvene zavarovalnice d. v. z., ki ureja preoblikovanje Vzajemne iz družbe za vzajemno zavarovanje v delniško družbo. Deleži upravičencev, ki jih je 831.000, so določeni na podlagi cenitve premoženja Vzajemne na dan 31. 12. 2023. Vzajemna v postopku sledi vsem zakonskim določilom in upošteva v zakonu določene roke za izvedbo izplačil deležev upravičencem. V januarju in februarju 2025 bodo upravičenci prejeli obvestila o svojih pravicah po navadni pošti, o nadaljnjih korakih pa bodo obveščeni prek spletne strani www.vzajemna.si/preoblikovanje in medijev.
Upravičenci so vsi člani Vzajemne na dan 31. 12. 2023. Članstvo vključuje vse zavarovance, ki so imeli na ta datum pri Vzajemni veljavno zavarovalno pogodbo s trajanjem eno leto ali več. Upravičenci bodo o višini deleža in načinu izplačila obveščeni po pošti. Prav tako bodo imeli dostop do teh podatkov prek portala Moj Varuh zdravja, kjer bodo lahko uporabili personalizirano kodo QR ali geslo, ki ju bodo prejeli po pošti. Personalizirano geslo bo potrebno za dostop do portala prek spletne strani Vzajemne.
Določitev deležev ustanovitelja (ZZZS) in posameznih upravičencev je izvedel pooblaščeni ocenjevalec vrednosti podjetij, ki ga je imenovalo Ministrstvo za finance. Izračun je pregledal in potrdil pooblaščeni revizor, prav tako imenovan s strani Ministrstva za finance.
Delež posameznega upravičenca temelji na deležu premije, obračunane vsakemu upravičencu, v razmerju do skupno zbrane premije. Poenostavljeno povedano, delež posameznega upravičenca je določen kot delež njegove premije v skupni premiji. Ta delež je izražen bodisi v številu delnic (pri čemer ena delnica pomeni en evro) bodisi v denarnem znesku in odstotkih, kar je navedeno v obvestilu, poslanem upravičencem po pošti.
Vse upravičence bomo obvestili po pošti v januarju in februarju 2025. Pošiljanje obvestil bo potekalo postopoma in bo trajalo približno en mesec. Če kdo obvestila ne prejme ali ga izgubi, se lahko obrne na katero koli poslovno enoto ali klicni center Vzajemne (080 20 60). Z ustrezno identifikacijo bo prejel vse potrebne informacije.
Upravičenci z deležem v višini do 120 evrov prejmejo izplačilo v denarju, razen če na predpisanem obrazcu izrecno zahtevajo izplačilo v obliki delnic (1 delnica = 1 evro).
Upravičenci z deležem, večjim od 120 evrov, bodo prejeli delnice. V skladu z Zakonom o statusnem preoblikovanju Vzajemne delnic ni mogoče pretvoriti v denarno izplačilo.
Upravičenci do deleža v višini do 120 evrov imajo za odločitev glede prevzema delnic 15 dni časa od datuma, za katerega velja, da jim je bila pošiljka vročena. Datum vročitve bo naveden v obvestilu, ki ga bodo prejeli po pošti. Če se ne odločijo za izplačilo deleža v delnicah, temveč zahtevajo izplačilo, morajo na obrazcu navesti TRR, kamor naj se delež izplača.
Upravičenci z deležem, večjim od 120 evrov, lahko delnice v dveh letih prevzamejo pri Centralni klirinško depotni družbi d. d. (KDD) in jih prenesejo na trgovalni račun pri borznem članu (borzni hiši ali banki).
Če upravičenec do deleža v višini do 120 evrov ne sporoči svoje odločitve, da namesto izplačila prejme ustrezno število delnic Vzajemne, v roku 15 dni, je upravičen do izplačila svojega deleža. V tem primeru mora prek obrazca, ki ga je prejel z obvestilom po pošti ali prek obrazca o izjavi volje na portalu Moj Varuh zdravja (do portala dostopa s personalizirano kodo ali šestmestnim geslom, oboje je bilo posredovano skupaj z obvestilom) sporočiti svoj TRR.
Delnice bodo vknjižene pri Centralni klirinško depotni družbi d. d. (KDD) na posebnem računu. Pravica do prevzema delnic ugasne dve leti po uvrstitvi delnic v trgovanje na organiziranem trgu. Delnice, glede katerih upravičenci ne bodo uveljavili pravice do njihovega prevzema, bodo pripadle Kapitalski družbi pokojninskega in invalidskega zavarovanja d.d.
Upravičenec z deležem do 120 evrov lahko v 15 dneh od prejema obvestila, poslanega po pošti, uveljavi pravico, da namesto denarnega izplačila prejme ustrezno število delnic Vzajemne. To stori z izpolnitvijo obrazca, ki ga prejme z obvestilom. Prav tako lahko obrazec oddajo na portalu Moj Varuh zdravja z uporabo personalizirane kode QR ali šestmestnega gesla, oboje je bilo posredovano skupaj z obvestilom.
Upravičenci z deležem nad 120 evrov bodo delnice prejeli samodejno po zakonu, vendar bodo za prenos delnic potrebovali trgovalni račun pri borznem članu (borzni hiši ali banki).
Upravičenci z deležem, manjšim od 120 evrov, so upravičeni do denarnega izplačila. Da bi prejeli izplačilo, morajo sporočiti svoj TRR prek obrazca, ki ga prejmejo z obvestilom po pošti. Prav tako lahko obrazec oddajo na portalu Moj Varuh zdravja z uporabo personalizirane kode QR ali šestmestnega gesla, oboje je bilo posredovano skupaj z obvestilom.
Če upravičenec ne bo uveljavil pravice, da namesto izplačila prejme ustrezno število delnic Vzajemne, bo prejel izplačilo svojega deleža v 6 mesecih po sprejetju sklepa o višini osnovnega kapitala in o številu delnic družbe s strani Agencije za zavarovalni nadzor. V tem primeru bo moral upravičenec sporočiti podatke za izplačilo v denarju na obrazcu, saj Vzajemna ne razpolaga z vsemi podatki, potrebnimi za izplačilo deleža. Podatek o TRR je nujen za izplačilo.
Izplačilo deleža je predvideno do konca leta 2025. Vendar je postopek preoblikovanja v veliki meri odvisen od zunanjih deležnikov – Ministrstva za finance, Agencije za zavarovalni nadzor in pooblaščenega revizorja – zato točnega datuma ne moremo napovedati.
Delnice bodo izdane v Centralno klirinški depotni družbi (KDD). Če ima upravičenec že odprt trgovalni račun pri banki ali borzno posredniški hiši (BPH) oziroma ga bo odprl ob tej priložnosti, bo lahko uredil prenos delnic na svoj trgovalni račun. Če upravičenec še ne bo imel odprtega trgovalnega računa ali pa bodo posredovani podatki nepopolni, bodo delnice »čakale« upravičenca na KDD še 2 leti. Stroške v zvezi z izdajo delnic v KDD nosi Vzajemna, stroške odpiranja trgovalnega računa in prenosa na trgovalni račun ter nadaljnje stroške poslovanja pa vsak upravičenec sam v skladu s cenikom banke oziroma borzno posredniške hiše.
Po sedaj predvideni časovnici bodo delnice Vzajemne kotirale na borzi v začetku leta 2026.
Od dohodka, ki ga posamezni upravičenec doseže s prevzemom delnic Vzajemne ali izplačilom deleža, se dohodnina ne plačuje.
Od dobička iz kapitala, ki ga posamezni upravičenec doseže z odsvojitvijo prevzetih delnic Vzajemne, prav tako ni potrebno plačati dohodnine.
Delnice lahko proda po njihovi uvrstitvi v trgovanje na Ljubljansko borzo. O tem bo Vzajemna obvestila upravičence in javnost prek spletne strani vzajemna.si/preoblikovanje ter medijev. Z delnicami bo lahko upravljal prek svojega trgovalnega računa, potem ko sklene pogodbo z banko ali borzno posredniško hišo, ki zagotavlja vodenje računa vrednostnih papirjev.
Če si je premislil v 15 dneh po prejemu obvestila, lahko svojo odločitev spremeni tako, da pošlje nov obrazec. Veljavna bo zadnja podana izjava volje. Nov obrazec je na voljo v poslovalnicah Vzajemne. Po preteku 15 dni sprememba odločitve ni več mogoča.
Delež pripada vsem, ki so imeli 31. 12. 2023 veljavno zavarovalno pogodbo za eno leto ali več, tudi če so umrli po tem datumu.
Podatke o deležu pokojnega lahko pridobijo dediči s pravnomočnim sklepom o dedovanju v poslovalnici Vzajemne. Dediči so do deleža upravičeni v skladu z dednimi deleži, bodisi pri izplačilu deleža bodisi pri prevzemu delnic.
Ključni podatki o premiji: 12 % rast kosmate obračunane premije v primerjavi z letom 2023 ter rast letne premije novo sklenjenih zavarovanj, katerih rast je bila 4 %, pri zdravstvenih zavarovanjih pa 21 %, in to kljub izpadu velikega dela dodatnih zdravstvenih zavarovanj, sklenjenih skupaj z dopolnilnim zdravstvenim zavarovanjem.
Kapitalska ustreznost Vzajemne odraža finančno stabilnost zavarovalnice in sposobnost pokrivanja prevzetih tveganj z razpoložljivim kapitalom. Točne vrednosti kapitalske ustreznosti na dan 31. 12. 2024 bodo znane konec januarja, vendar pa lahko že podamo določene ocene. V primeru izplačila vsem članom do 120 evrov in izplačila ZZZS ocenjujemo kapitalsko ustreznost v višini več kot 270 %., v primeru izplačila samo članom (in ne ZZZS) pa v višini med 320 in 330 %.
Predvidena točka preloma (»break even«) za dosego pozitivnih poslovnih rezultatov se ocenjuje za leto 2028, z možnostjo že leta 2027, kar je rezultat dosedanjega uspešnega poslovanja in strateških prilagoditev.
Število zavarovalnih polic: trenutno aktivnih več kot 320.000 polic zdravstvenih in nezgodnih zavarovanj. Z 31 poslovalnicami smo prisotni po vsej Sloveniji.
Poleg razvoja novih zavarovalnih produktov iščemo priložnosti za sodelovanje s strateškimi partnerji na komplementarnih področjih. Eden od Vzajemninih strateških ciljev za prihodnje obdobje je bančno zavarovalništvo in širitev na nove trge, pri čemer se bomo v prvi fazi osredotočili na Hrvaško. Pri tem bo ključnega pomena povezovanje z izvajalci, ki zagotavljajo visoko kakovost storitev, kakršno Vzajemna vzdržuje v Mreži izvajalcev zdravstvenih storitev Varuha zdravja s 188 izvajalci. S tem pokrijemo potrebe zavarovancev praktično po vsej Sloveniji.
-
Asistenčna storitev Varuha zdravja
Prijava asistence- v zvezi z vašim zavarovanjem in obsegom kritij,
- o pogojih in načinu uveljavljanja pravic iz zavarovanja,
- o izvajalcih zdravstvenih storitev iz zavarovanja in
- splošne informacije o naših produktih ter zdravstvenem sistemu.
- organizacijo zdravstvene storitve, ki jo potrebujete,
- organizacijo pomoči na domu,
- pripravo vseh potrebnih informacij za hitro in enostavno uveljavljanje zdravstvene storitve za vas in
- ureditev plačila ali povračila stroškov zdravstvenih storitev skladno s pogoji.
- s klicem v asistenčni center na telefonsko številko 080 20 60 ali
- prek spletnega obrazca, dostopnega na povezavi: Vzajemna - Prijava zdravstvene asistence
- Primer:
V sklopu asistenčnega centra Varuha zdravja vam nudimo informacije:
V asistenčnem centru se preveri in potrdi upravičenost vašega zahtevka za uveljavljanje zdravstvenih storitev, skladno s sklenjeno pogodbo.
Da boste lahko hitro prišli do potrebne zdravstvene storitve, v asistenčnem centru poskrbijo za:
Asistenčno zahtevo lahko oddate:
Zaradi zaščite vaših podatkov vas prosimo, da nam po elektronski pošti ne pošiljate podatkov in dokumentacije, povezanih z vašim zdravstvenim stanjem.
Zahtevo za refundacijo stroškov (povračilo stroškov) lahko oddate na povezavi: Vzajemna - Prijava zavarovalnega primera.
Zaradi preverbe upravičenosti do povračila in potrditve vašega zahtevka je treba pred koriščenjem storitve obvestiti asistenčni center Varuha zdravja.
Za uveljavljanje zdravstvene storitve potrebujete napotilo, ki je lahko v obliki izdane napotnice ali izvida, iz katerega je jasno razvidno, katero storitev potrebujete.
Napotilo (npr. napotnica ali delovni nalog) potrebujemo za dokazilo medicinsko upravičene napotitve na storitev. Napotnica ostane prosta za naročanje v javni zdravstveni mreži (za pregled prek vaše police je ne unovčimo).
Za naročilo na pregled pri zdravniku skrbniku ali pediatru napotilo ni potrebno.
Asistenčni center je treba obvezno obvestiti pred vsako opravljeno storitvijo, saj lahko le tako pravočasno preverimo in potrdimo upravičenost vašega zahtevka in obvestimo izvajalca zdravstvene storitve.
Sodelujemo z več kot 195 izvajalci zdravstvenih storitev na območju Slovenije in v tujini. Oglejte si jih na: https://www.vzajemna.si/zavarovanja/mreza-vzajemna-net-zdravstvena-polica
Z večino domačih partnerjev imamo sklenjene neposredne pogodbe o sodelovanju, za izvajanje storitev v tujini pa smo se povezali z našimi asistenčnimi partnerji, ki nam pomagajo pri zanesljivi organizaciji kakovostnih zdravstvenih storitev v tujini (www.best-treatment.com, www.medico-veritas.net in www.vc-intl.si). Partnersko mrežo neprestano širimo in razvijamo v skladu z vašimi potrebami.Izvide zdravljenja prejme izključno zavarovanec. Vzajemna kot organizator in plačnik zdravstvenih storitev izvidov opravljenih storitev ne prejme.
Po oddaji obrazca smo vam na telefonsko številko, ki ste jo navedli v zahtevi, poslali sporočilo s spletno povezavo, prek katere potrdite veljavnost svojih kontaktnih podatkov. Unikatna povezava je aktivna eno uro. Če povezava ni aktivirana pravočasno, je treba obrazec ponovno oddati.
Čakalna doba
Zdravstvene storitve se lahko uveljavlja tri mesece po začetku zavarovanja, kar predstavlja obdobje čakalne dobe ob sklenitvi (razen če s pogodbo ni dogovorjeno drugače). Če boste zdravstvene storitve potrebovali zaradi poškodb, ki so posledica nezgode, nastale po sklenitvi zavarovanja, te čakalne dobe ni.
Pogojna čakalna doba
Za vsa obstoječa zdravstvena stanja, ki ste jih imeli do začetka zavarovanja, velja 24-mesečna čakalna doba, šteta od dneva začetka zavarovanja. Če se v obdobju pogojne čakalne dobe zdravite za obstoječe zdravstveno stanje, se pogojna čakalna doba za obstoječa stanja šteje od zaključka zadnjega zdravljenja.
Potrebujem pregled pri ortopedu zaradi bolečin v desnem ramenu, zaradi katerih sem bil nazadnje pregledan pri specialistu tik pred sklenitvijo zavarovanja. Ali lahko koristim specialistične storitve za desno ramo?
Storitve lahko koristite po poteku pogojne čakalne dobe (24 mesecev), pri čemer velja, da v času pogojne čakalne dobe težav niste imeli.
Za bolezni in stanja, ki so se pojavila v času čakalne dobe ob sklenitvi, velja 24-mesečna čakalna doba, šteta od dneva, ko ste se zavedeli simptomov, oziroma ste se že zdravili, čeprav diagnoza še ni bila postavljena.
Kronična stanja
Če se bolezen, stanje ali poškodba med trajanjem zavarovanja opredeli kot kronična, krijemo zdravstvene storitve še za obdobje šestih mesecev od datuma opredelitve. Po tem obdobju ne krijemo več stroškov zdravstvenih storitev v zvezi s to boleznijo, stanjem ali poškodbo.
-
Asistenca v tujini
Zahtevaj povračilo stroškov- +386 1 47 18 777,
- tujina@vzajemna.si.
Če med bivanjem v tujini potrebujete zdravniško pomoč, vam svetujemo, da stopite v kontakt s 24-urnim asistenčnim centrom, ki obratuje vse dni v tednu:
Stroške zdravstvenih storitev v tujini lahko poravnate sami in zahtevate povračilo prek povezave: Vzajemna - Prijava zavarovalnega primera. Vaš zahtevek bomo obravnavali v najkrajšem možnem času.
O svoji zdravstveni težavi se lahko kadarkoli (24/7) posvetujete s splošnim zdravnikom prek storitve Dr. Posvet. Storitev se uporablja s pametnim telefonom ali računalnikom. Vsa komunikacija z zdravnikom poteka prek aplikacije, ki jo izberete ob aktivaciji, in sicer kot klepet ali video klic.
Ste izgubili povezavo do storitve Dr. Posvet? Povezavo ponovno pridobite tu: Vzajemna - Dr. Posvet - povezava do storitve.
Na območju Rusije, Belorusije, Ukrajine, Palestine in Izraela do nadaljnjega ne moremo zagotavljati organizacije in kritja stroškov zdravstvenih storitev.
Glede potovanj v Ukrajino, Rusijo, Izrael in Palestino je določena opozorila izdalo tudi Ministrstvo za zunanje zadeve, ki vsem našim državljanom potovanja v naštete države odsvetuje (aktualne informacije lahko spremljate na Države | GOV.SI).
-
Plačila
Če ste premijo poravnali po datumu roka plačila, lahko pride do dvojnega zneska na položnici, ki zajema pretekli in tekoči mesec. Za točne podatke in preverbo pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 20 60 ali nam pišite na naš elektronski naslov info@vzajemna.si
V skladu s splošnimi pogoji se zavarovalna premija plačuje vnaprej, in sicer 18. dne v mesecu pred začetkom obdobja, za katero se premija plačuje.
V skladu s splošnimi pogoji se zavarovalna premija plačuje vnaprej, in sicer do zadnjega dne v mesecu za naslednji mesec. Odtegljaj prek trajnika se tako nanaša na prihodnji mesec, UPN-obrazec pa na tekoči mesec.
Premija se plačuje vnaprej, in sicer do vključno zadnjega dne v mesecu pred začetkom obdobja, za katero se premija plačuje.
Za obročno plačilo je treba podati pisno vlogo po pošti ali elektronski pošti. V sporočilu navedite razlog in dinamiko odplačevanja. Na podlagi vaše prošnje nato sprejmemo odločitev. Vlogo, ki vsebuje vaše osebne podatke nam lahko pošljete na naslov Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov reklamacije@vzajemna.si.
-
Program zvestobe Varuh zdravja
Včlani se- majico
- 10-odstotni popust na zobozdravstvene storitve v Dentalnem centru Varuh zdravja
- 10-odstotni popust na Celoletno zavarovanje za tujino Multitrip
Program zvestobe Varuh zdravja je edinstven brezplačni program aktivnega varovanja zdravja, s katerim vaše zdravje ne le zavarujemo, temveč vam pomagamo zanj tudi skrbeti in ga ohranjati.
V program se lahko vključi vsak zavarovanec Vzajemne, star najmanj 18 let.
Ob vključitvi v program zvestobe Varuh zdravja vam pripada paket dobrodošlice, ki ga lahko prevzamete v eni izmed naših poslovalnic (https://www.vzajemna.si/poslovalnice).
Paket vključuje:
+ dobroimetje v vrednosti 40 evrov za nova zavarovanja (za osebe, stare do vključno 30 let)
ali
+ dobroimetje v vrednosti 20 evrov za nova zavarovanja (za osebe od 31. leta starosti)
V program zvestobe Varuh zdravja se lahko brezplačno ter hitro in enostavno vključite na povezavi Vključitev v Program Varuh zdravja | Moj Varuh zdravja (vzajemna.si), s klicem v asistenčni center na brezplačno telefonsko številko 080 20 60 ali pri obisku ene izmed naših poslovalnic (Poslovalnice | Varuh zdravja | Vzajemna).
Člani programa zvestobe Varuh zdravja lahko pri naših partnerjih uveljavljate popuste in ste upravičeni do drugih privlačnih ugodnosti.
Seznam vseh ugodnosti je dostopen na Ugodnosti | Varuh zdravja | Vzajemna
Članom programa je brezplačno na voljo tudi spletna telovadnica z več kot 100 vadbami, prilagojenimi različnim stopnjam telesne pripravljenosti.
Vadbe, ki so na voljo, si lahko ogledate tukaj: . Spletna telovadnica | Varuh zdravja | Vzajemna
Vsi zavarovanci Vzajemne in člani programa zvestobe Varuh zdravja ob sklenitvi zavarovanja prejmete točke, s katerimi napredujete v programih in si tako zagotovite privlačnejše nagrade. Pri vključitvi v program zvestobe se samodejno upošteva izračun točk, kjer 1 evro predstavlja 1 točko. Član programa zvestobe prejme zavarovalno prednost vsakih 11 mesecev. Prvič jo prejmete po 11 mesecih članstva v programu.
Za pridobitev nagrade kontaktirajte svojega svetovalca na Vzajemni, pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 20 60 ali nam pišite na elektronski naslov info@vzajemna.si.
Program Točke Nagrajevanje zvestobe OSNOVNI Do 100 20 EUR za novo sklenjena zavarovanja Vzajemne AKTIVNI Od 101 DO 300 40 EUR za novo sklenjena zavarovanja Vzajemne VARNI Od 301 do 600 60 EUR za novo sklenjena zavarovanja Vzajemne MLADI Do 600 60 EUR za novo sklenjena zavarovanja Vzajemne PREMIUM Od 601 do 800 100 EUR za novo sklenjena zavarovanj Vzajemne ali ugodnost pri partnerjih Vzajemne PREMIUM PLUS Od 800 150 EUR za novo sklenjena zavarovanja Vzajemne ali ugodnosti pri partnerjih Vzajemn Člani programa zvestobe Varuh zdravja lahko na povezavi Kartica Vzajemna preverite veljavnost svoje digitalne kartice in program v katerega ste vključeni.
Za izstop iz programa nam morate poslati odstopno izjavo na elektronski naslov info@vzajemna.si ali po klasični pošti na naslov Vzajemna, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana.
POZOR: Z izstopom boste izgubili pravice do koriščenja ugodnosti in zavarovalnih prednosti z naslova zvestobe.
Za dodatno pomoč ali vprašanja smo na voljo na elektronskem naslovu info@vzajemna.si ali na brezplačni telefonski številki 080 20 60.
-
Registracija in uporaba portala Moj Varuh zdravja
Registriraj se- korak »Začetek registracije«: vpišete ime, priimek, elektronski naslov in geslo.
- korak »Potrditev e-naslova«: potrdite, da je vpisani elektronski naslov vaš in pravilen.
- korak »Zaključek registracije«: vnesete ostale podatke, na podlagi katerih vas bomo prepoznali, vnesete registracijsko kodo in zaključite registracijo.
V portal se lahko registrirajo vsi zavarovanci Vzajemne ali člani programa zvestobe Varuh zdravja. Če še niste član/-ica programa aktivnega programa varovanja zdravja, se lahko včlanite tukaj. Članstvo v programu je brezplačno, ob vključitvi prejmete tudi paket dobrodošlice.
Registracija poteka v treh korakih:
Postopek registracije začnete tako, da na povezavi https://www.vzajemna.si/mojvaruhzdravja/ kliknete na gumb »USTVARI PROFIL«.
Neregistrirani uporabniki na portalu lahko uredijo sklenitev zavarovanja, poiščejo več informacij o zavarovalnih kritjih in se včlanijo v brezplačen program zvestobe Varuh zdravja, namenjen preventivni skrbi za zdravje.
Registrirani uporabnik lahko v razdelku "Pregled vseh zavarovanj" pregleduje obstoječe zavarovalne police in izbrana kritja na policah ter hitro in enostavno sklepa nova zavarovanja. Na desni strani vmesnika je za razlago kritij in pomoč pri vnosu potrebnih podatkov na voljo Asistent.
Registrirani uporabnik lahko v oknu »Sporočila« na varen način komunicira z zavarovalnico. Ker ne želimo, da bi kaj zamudili, vse odgovore prejmete tudi na svoj elektronski naslov.
Portal Moj Varuh zdravja registriranim uporabnikom v razdelku »Prijava škode« omogoča hitro in enostavno prijavo škode ali asistence.
V razdelku »Lojalnosti program«[ je prikazano vaše trenutno stanje dobroimetja in morebitne ugodnosti, ki vam pripadajo z naslova vašega članstva in aktivnosti v programu zvestobe Varuh zdravja.
Svoje osebne podatke, privolitve, fotografijo profila in geslo za vstop lahko posodabljate v svojem profilu, do katerega dostopate s klikom na »Moj profil« v zgornjem desnem kotu zaslona.
Če potrditvenega elektronskega sporočila na vaš elektronski naslov ne prejmete v nekaj minutah, lahko v oknu »Potrditev e-naslova« ponovno sprožite pošiljanje. Svetujemo vam, da preverite tudi predal za »neželeno pošto«.
Če ste se pri vnosu elektronskega naslova na začetku registracije zmotili, vas prosimo, da postopek registracije ponovite.
Postopka registracije ni mogoče končati, ker na podlagi vnesenih podatkov ne moremo potrditi vaše identitete. Vneseni podatki se razlikujejo od podatkov, ki ste nam jim podali ob sklenitvi zavarovalne police. Registracijo na portalu lahko končajo vsi zavarovanci Vzajemne ali člani programa zvestobe Varuh zdravja.
Prosimo vas, da nam zahtevane podatke (ime in priimek, datum rojstva, davčna številka) posredujete na elektronski naslov info@vzajemna.si. Vašo identiteto bomo preverili ročno in vam odgovorili v najkrajšem možnem času.
-
Dr. Posvet
Pridobi povezavo- Zdravstvena polica
- E-zdravnik
- Covid
- Celoletno zavarovanje za tujino Multitrip (storitev pripada zavarovalcu – sklenitelju zavarovalne police)
Asistenčna storitev Dr. Posvet je varen in zaseben kanal za posvet z zdravnikom. Storitev se lahko uporablja s pametnim telefonom ali z računalnikom. Vsa komunikacija z zdravnikom poteka prek aplikacije, ki jo izberete ob aktivaciji (WhatsApp, Viber, Facebook Messenger, Telegram) na telefonu ali računalniku, in sicer kot klepet ali videoklic.
Storitev lahko uporabljate kjerkoli in kadarkoli – vse dni v letu, 24 ur dan.
Storitev pripada zavarovancem s sklenjenim zavarovanjem, katerega del je storitev Dr. Posvet. To so naslednja zavarovanja:
Za dostop in uporabo storitve morate ob sklenitvi podati svoj kontaktni podatek (številko mobilnega telefona in/ali elektronski naslov). Storitev vam pripada v celotnem obdobju veljavnosti sklenjenega zavarovanja.
Na vaša vprašanja odgovarjajo zdravniki iz mreže pogodbenega partnerja. Vprašanja in odgovori so zaupne narave med vami in zdravnikom.
Storitev je namenjena podajanju splošnih zdravstvenih informacij in ne nadomešča zdravstvene diagnoze oziroma zdravljenja ter ni namenjena reševanju nujnih zdravstvenih primerov in nujnih zdravstvenih stanj, ki ogrožajo življenje.
Za ponovno pridobitev povezave vas prosimo, da izpolnite obrazec Vzajemna - Dr. Posvet - povezava do storitve. Po izpolnitvi obrazca vam bomo povezavo ponovno poslali na telefonsko številko ali elektronski naslov.
Storitev Dr. Posvet je varen in zanesljiv način, da na svoja vprašanja o zdravstvenem stanju hitro pridobite odgovore zdravnika, običajno že v nekaj minutah. Če se želite odjaviti od storitve, v aplikaciji za klepet pošljite sporočilo z besedo »ODJAVA«.
Težave s povezavo
Storitev znova poskusite uporabiti na stabilni povezavi, na primer na domačem brezžičnem omrežju.
Preklic video posveta s strani uporabnika
Svetujemo vam, da nadaljujete s pisnim posvetom ali znova zaženete možnost video posveta.
Uporabnik storitve posreduje premalo informacij o zdravstvenem stanju
Če zaženete video posvet, vas uporabniški vmesnik pred povezavo z zdravnikom zaprosi za opis zdravstvene težave z vsaj 50 znaki (zdravnik za ustrezen odgovor potrebuje kontekst). Če posredujete premalo informacij, vas uporabniški vmesnik pozove k zagotovitvi več informacij.
Neupoštevanje navodil uporabniškega vmesnika
Storitev Dr. Posvet za povezovalni člen med uporabnikom in zdravnikom uporablja virtualnega asistenta (uporabniški vmesnik). Za uspešno uporabo storitve vas prosimo, da dosledno sledite navodilom virtualnega asistenta, na primer: Ali vaše vprašanje lahko pošljem zdravnikom? Da/Ne.
-
Spremembe osebnih podatkov in podatkov na zavarovalnih policah
- SEPA direktna obremenitev (SDD)
- E-račun
- Prejem e-računa je možen neposredno v vašo spletno banko in /ali na vaš elektronski naslov.
- Enostavno in hitrejše plačevanje.
- Nižji stroški plačevanja (plačilo računa v spletni banki je praviloma nižje od plačila na bankomatu ali na bančnem okencu).
- Odtegljaj od pokojnine
- Dinamika plačevanja zavarovalnih premij
- strošek priprave predloga za izvršbo za fizično osebo 30,00 EUR
- strošek priprave predloga za izvršbo za pravno osebo 30,00 EUR
Ste spremenili stalno prebivališče, naslov za prejemanje pošte, priimek?
Če pride do sprememb vaših osebnih in drugih podatkov, ste nam dolžni pravočasno oziroma najkasneje v 8 dneh od spremembe pisno sporočiti vsako spremembo osebnih podatkov iz zavarovalne pogodbe, prenehanje statusa zavarovane osebe v obveznem zdravstvenem zavarovanju, prenehanje zavezanosti za plačevanje doplačil in druge okoliščine, ki so pomembne za zavarovalno pogodbo.
Za formalno ureditev spremembe vas prosimo, da izpolnite spletni obrazec, ki ga najdete na povezavi Sprememba osebnih podatkov
Podrobnejše informacije
Zavarovalnica Vzajemna omogoča več načinov in dinamik plačevanja premij:
Direktna obremenitev SEPA (kratica SDD) je plačilna storitev, s katero iz kritja na svojem transakcijskem računu poravnavate obveznosti do prejemnikov plačil v Sloveniji in tudi v več kot 30 državah Evrope, ki so del enotnega območja plačil v evrih oziroma območja SEPA.
Na Vzajemni izvajamo SDD 18. v mesecu.
Za izvajanje SDD storitev veljajo splošni pogoji bank, s katerimi se lahko seznanite pri svoji banki.
Odločite se za direktno obremenitev SEPA in pridobite 10 EUR dobroimetja, ki ga lahko unovčite pri novo sklenjenih zavarovanjih Vzajemne, s trajanjem več kot 12 mesecev.
O vzpostavitvi plačevanja preko SDD* vas bomo pisno obvestili in vam poslali kupon za dobroimetje. Želimo vam prijetne poletne dni in vas lepo pozdravljamo.
E-račun je račun, ki ga Vzajemna, d.v.z., kot izdajatelj izda prejemniku računa v elektronski obliki in ki se preko sistema E-račun posreduje do prejemnika. Izdan je v standardni elektronski obliki in enakovredno nadomešča račun v papirni obliki.Prednosti plačevanja z e-računom:
Upokojenci zavarovalne premije lahko plačujete tudi z odtegljajem od pokojnine. Za ureditev odtegljaja boste potrebovali 10 mestno številko upravičenca, ki je navedena na sprednji strani kartice upokojenca ali na odrezku za pokojnino
Zavarovalne premije lahko plačujete z letno, polletno, četrtletno ali mesečno dinamiko. Ob izbiri letne dinamike plačevanja vam nudimo 3-odstotni stalni popust na vse zavarovalne police z letno dinamiko.
Spremembo načina ali dinamike plačevanja premij lahko hitro in enostavno uredite preko spletnega obrazca na povezavi Vzajemna - Sprememba načina plačila.
Za ureditev spremembe upravičenca izplačil na zavarovalni polici vas prosimo, da izpolnite spletni obrazec, ki ga najdete na povezavi Vzajemna - Sprememba upravičenca
Za ureditev spremembe zavarovalca ali plačnika zavarovalne police vas prosimo, da izpolnite obrazec, ki ga najdete v priponki.
Izpolnjen in podpisan obrazec za spremembo nam lahko pošljete na elektronski naslov info@vzajemna.si ali po pošti na naslov Vzajemna, zdravstvena zavarovalnica, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana
Stroškovnik priprave predloga izvršb
Z dnem 01.09.2023 stopi v veljavo naslednji Stroškovnik priprave predloga izvršb:
Stroškovnik priprave predloga za izvršbo fizičnih in pravnih oseb je sprejela Uprava Vzajemne, d.v.z., Ljubljana na seji dne 29.08.2023. Stroškovnik velja in se uporablja od 01.09.2023.
Obveščamo vas, da bo od 1. septembra 2023 dalje v veljavi nov Stroškovnik za vlaganje izvršb (v nadaljevanju Stroškovnik).
V skladu z zakonskimi določili in določili zavarovalnih pogojev ima Vzajemna, d.v.z. (v nadaljevanju Vzajemna ali upnik), pravico razdreti zavarovalno pogodbo, če zavarovanec oziroma druga zainteresirana oseba pravočasno (do zapadlosti) ne plača zavarovalne premije (t.i. plačilna nedisciplina) ter neporavnane obveznosti, skupaj s pripadajočimi obrestmi, izterjati po sodni poti (izvršba). Pred prekinitvijo pogodbe in pred aktivnostmi, povezanimi s sodno izterjavo, upnik dolžnika z opominom spomni in spodbuja k poravnavi nastalega dolga. Če dolžnik po opominu dolg poravnava, se izogne izvršbi in z njo povezanimi stroški. Opominjanje je po Obligacijskem zakoniku (OZ, tretji odstavek 937. člena) obvezno pri vseh zavarovalnih pogodbah.
Izvršba se začne z izdajo sklepa o izvršbi. Zoper izdani sklep o izvršbi lahko dolžnik poda ugovor. Če je ta utemeljen, se izdani sklep o izvršbi razveljavi, zadeva pa se naprej obravnava pred sodiščem. Sodišče v tem primeru izvede pravdni postopek, v katerem pretehta trditve in dokaze obeh strank in odloči ali je zahtevek upnika utemeljen ali ne. Če zahtevek ne presega višine 2.000,00 EUR, se zadeva obravnava kot spor majhne vrednosti, kjer veljajo posebna pravila, postopek je poenostavljen in zato praviloma krajši. Sodišče na koncu pravdnega postopka izda sodbo, na podlagi katere lahko upnik začne nov postopek izvršbe. Pred začetkom pravdnega postopka mora upnik najprej plačati sodno takso, katere višina je odvisna od višine zahtevka. Sodna taksa za vložitev predloga za izvršbo pa znaša od 44,00 EUR dalje.
Predmet izvršbe je tisti del premoženja dolžnika, na katerega se lahko poseže z namenom prisilne izterjave zapadle obveznosti. Predmet izvršbe je lahko vsako dolžnikovo premoženje ali premoženjska pravica, če ni z zakonom izvzeta iz izvršbe. Predmet izvršbe so tako lahko dolžnikovi denarni prejemki (plača, nadomestilo plače, pokojnina itd.), dolžnikova denarna sredstva pri bankah in hranilnicah, dolžnikove premičnine (izvršba na dolžnikove premičnine se opravi z rubežem, cenitvijo in prodajo zarubljenih premičnin), itd. Upnik predlog za izvršbo posreduje sodišču, ki opravi izvršbo v skladu z Zakonom o izvršbi in zavarovanju (ZIZ).
Upoštevaje vse navedeno je nazorno razvidno, da je izvršilni postopek vedno povezan z dodatnimi, izvršilnimi stroški. V skladu z zakonodajo (ZIZ, 38. člen) pa velja, da je vse izvršilne stroške, ki so bili potrebni za izvršbo, dolžan povrniti dolžnik. Iz tega neposredno izhaja, da se, v primeru neplačila zapadlih obveznosti, katerih plačilo upnik terja po sodni poti, dolžnikova skupna obveznost še dodatno poveča, in sicer za plačilo sodne takse pri vložitvi predloga za izvršbo, morebitne sodne takse za začetek pravdnega postopka (v primeru vložitve ugovora s strani dolžnika), morebitne odvetniške stroške, stroške postavitve izvedenca, administrativne stroške itd.
Od 1. januarja 2021 dalje Vzajemna v sodnih postopkih, namenjenih izterjavi zapadlih neplačanih obveznosti, uveljavlja tudi povrnitev vseh stroškov, ki jih ima kot upnik v zvezi z vsemi aktivnostmi, nastalimi in potrebnimi zaradi uveljavljanja plačila zapadlih obveznosti, in sicer skladno z objavljenim Stroškovnikom.
V izogib sodnemu uveljavljanju neplačanih zapadlih obveznosti, pri katerem dolžniku nastajajo dodatni stroški in jih je skladno z zakonodajo dolžan tudi plačati, Vzajemna poziva vse zavarovalce k pravočasnemu plačevanju svojih obveznosti iz zavarovalnih pogodb.
Središče naše pozornosti ste vi, zato naše storitve ves čas prilagajamo vašim potrebam ter ustvarjamo odlične uporabniške izkušnje.
Del našega truda za ohranjanje visokih standardov kakovosti storitev je tudi zagotavljanje nadzora nad vašimi osebnimi podatki. Podano privolitve za neposredno trženje naslova lahko enostavno prekličete, želimo pa vas spomniti, da vam ohranjanje soglasja omogoča:
- Obveščenost o ekskluzivnih ponudbah in popustih.
- Informiranost o novostih in dogodkih Varuha zdravja, Vzajemne.
- Posebne ugodnosti za zvestobo.
Če želite vseeno preklicati privolitev za neposredno trženje vas prosimo, da izpolnite obrazec na povezavi Vzajemna - Preklic privolitve za neposredno trženje
Naroči svetovalca
Naročite svetovalca in skupaj boste našli najboljšo rešitev za vas. Svetovalca lahko naročite prek spodnjega obrazca, e-maila ali na brezplačni telefonski številki.