O portalu Moj Varuh zdravja
Portal Moj Varuh zdravja je namenjen vsem našim strankam, ki želijo na enostaven in hiter način na enem mestu dostopati do vseh naših storitev. Na portalu vam omogočamo pregled vseh vaših sklenjenih zavarovanj, hitrejše sklepanje zavarovanj, enostavno komunikacijo z nami, prijavo škodnih dogodkov, pregled ugodnosti z naslova programa zvestobe Varuh zdravja in podobno.
Na vstopni strani portala Moj Varuh zdravja kliknite na gumb Prijava v desnem zgornjem vogalu in sledite navodilom. V prvem koraku boste potrdili svoj elektronski naslov, v drugem koraku pa boste vnesli svoje podatke, prejeli registracijsko kodo in z vnosom te kode zaključili postopek registracije. Če vas zanimajo podrobnejša navodila za prijavo in uporabo portala Moj Varuh zdravja, si jih lahko ogledate v spodnjem dokumentu.
Navodilo za prijavo in uporabo portala Moj Varuh zdravja
Pogosta vprašanja in odgovori
V portal se lahko registrirajo vse stranke Vzajemne in člani programa zvestobe Varuh zdravja. Če še niste član/-ica programa aktivnega programa varovanja zdravja, se lahko včlanite tukaj. Članstvo v programu je brezplačno, ob vključitvi prejmete tudi paket dobrodošlice.
Postopek registracije začnete tako, da na povezavi https://www.vzajemna.si/mojvaruhzdravja/ kliknete na gumb »USTVARI PROFIL«.
Registracija poteka v treh korakih:
- korak – »Začetek registracije«: vpišite ime, priimek, elektronski naslov in geslo.
- korak – »Potrditev e-naslova«: potrdite, da je vpisani elektronski naslov vaš in pravilen.
- korak – »Zaključek registracije«: vnesite ostale identifikacijske podatke, vnesite registracijsko kodo in zaključite registracijo.
Neregistrirani uporabniki na portalu lahko uredijo sklenitev zavarovanja, poiščejo več informacij o zavarovalnih kritjih in se včlanijo v brezplačen program zvestobe Varuh zdravja, namenjen preventivni skrbi za zdravje, ki članom omogoča mnoge ugodnosti.
Registrirani uporabnik lahko v razdelku "Pregled vseh zavarovanj" pregleduje obstoječe zavarovalne police in izbrana kritja na policah ter hitro in enostavno sklepa nova zavarovanja. Na desni strani vmesnika je za razlago kritij in pomoč pri vnosu potrebnih podatkov na voljo Asistent.
Registrirani uporabnik lahko v oknu »Sporočila« na varen način komunicira z zavarovalnico. Ker ne želimo, da bi kaj spregledali, vse odgovore prejmete tudi na svoj elektronski naslov.
Portal Moj Varuh zdravja registriranim uporabnikom v razdelku »Prijava škode« omogoča hitro in enostavno prijavo škode ali asistence.
V razdelku »Program zvestobe« je prikazano vaše trenutno stanje dobroimetja in morebitne ugodnosti, ki vam pripadajo z naslova vašega članstva in aktivnosti v programu Varuh zdravje.
Svoje osebne podatke, privolitve, fotografijo profila in geslo za vstop lahko posodabljate na svojem profilu, do katerega dostopate s klikom na »Moj profil« v zgornjem desnem kotu zaslona.
Če potrditvenega elektronskega sporočila na svoj elektronski naslov ne prejmete v nekaj minutah, lahko v oknu »Potrditev e-naslova« ponovno sprožite pošiljanje. Svetujemo vam, da najprej preverite tudi predal za »neželeno pošto«.
Če ste se pri vnosu elektronskega naslova na začetku registracije zmotili, vas prosimo, da postopek registracije ponovite.
Postopka registracije včasih ni mogoče končati, ker na podlagi vnesenih podatkov ni mogoče potrditi vaše identitete. Preverite, ali se vneseni podatki razlikujejo od podatkov, ki ste nam jim podali ob sklenitvi zavarovalne police. Registracijo na portalu lahko končajo vsi zavarovanci Vzajemne ali člani programa Varuh zdravja.
Prosimo vas, da nam zahtevane podatke (ime in priimek, datum rojstva, davčna številka) posredujete na elektronski naslov info@vzajemna.si. Vašo identiteto bomo preverili ročno in vam odgovorili v najkrajšem možnem času.
Za dodatno pomoč ali vprašanja smo vam na voljo na elektronskem naslovu info@vzajemna.si ali na brezplačni telefonski številki 080 20 60.
Podrobna navodila za registracijo in uporabo portala za stranke Moj varuh zdravja so tukaj.